PJ : Saya ucapkan ribuan terima kasih jika anda membaca pendapat peribadi yang ingin saya kongsikan bersama-sama dengan anda-anda semua. Saya hanya akan memaparkan komen-komen yang beretika sahaja.


Wednesday, February 4, 2009

BERTAUBATLAH EX-MBB NIZAR, KARIER POLITIK ANDA HANYA DI SINI...

Alhamdulillah ke hadrat Allah SWT akhirnya kerajaan Pakatan Rapuh akhirnya berkecai dek kerana ketidakpuasan hati dengan ex-MBB Nizar. Itulah jadinya apabila Pakatan Rapuh galak mengoda MP BN untuk menjadi katak dan akhirnya orang mereka sendiri yang melompat.
Yang menjadi peliknya ex-MBB Nizar yang umum mengetahuinya dalam ilmu agamanya menjadi boneka dan pak turut dan mengumumkan pembubaran DUN Perak kerana sudah mengetahui adanya ADUN PR keluar parti. Hmm .. betapa cekapnya Nizar ini dan terserlahlah ketamakkan kuasa dan dia di perbodohkan. Nah sudah terbukti beliau mahu menjaga periuk nasinya sendiri sedangkan rakyat menderita bertungkus lumus menharungi kemelesetan ekonomi. Sanggup beliau membubarkan DUN Perak untuk menghabiskan jutaan ringgit wang rakyat untuk diadakan pilihanraya DUN Perak.
Belum mendapat perkenan Sultan Perak beliau membubarkan DUN adalah tindakan boleh dikatakan kurang bijaksana. Marilah kita bersama berdoa ke hadrat SWT agar Sultan Perak yang umum mengetahui mesra dan berjiwa rakyat ini tidak memperkenankan pembubaran ini di lakukan. Saya berharap ex-MBB Nizar janganlah bersikap seperti orang suruhan tidak tahu berfikir dengan kurniaan akal fikiran yang Allah SWT kurniakan padanya.
BERTAUBATLAH EX-MBB NIZAR, KARIER POLITIK ANDA HANYA DI SINI...

No comments: