PJ : Saya ucapkan ribuan terima kasih jika anda membaca pendapat peribadi yang ingin saya kongsikan bersama-sama dengan anda-anda semua. Saya hanya akan memaparkan komen-komen yang beretika sahaja.


Sunday, May 24, 2009

Nizar pulangkan kereta rasmi MB Perak


IPOH 24 Mei — Bekas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini menyerahkan kenderaan rasmi Menteri Besar, Toyota Camry, nombor pendaftaran AGS 10 kepada kerajaan negeri di Bangunan Perak Darul Ridzuan, di sini.
Pembantu Khas Mohammad Nizar, Amran Harun berkata Mohammad Nizar menyerahkan kunci kereta itu kepada pengawal keselamatan yang bertugas di bangunan itu pada kira-kira 8 pagi berikutan hari ini adalah cuti hujung minggu untuk kakitangan kerajaan.
Mohammad Nizar sudah memaklumkan kepada pegawai kerajaan negeri yang bertanggungjawab berhubung pemulangan kenderaan rasmi itu, kata Amran kepada Bernama ketika dihubungi hari ini.
Pendapat PJ
Eloklah harap-harap si Nizar Derhaka ini telah sedar dan mendapat menerima kenyataan bahawa beliau bukanlah lagi MB Perak. Menginsafi diri adalah lebih baik daripada kehulu-kehilir menyatakan akulah MB Perak.

No comments: