PJ : Saya ucapkan ribuan terima kasih jika anda membaca pendapat peribadi yang ingin saya kongsikan bersama-sama dengan anda-anda semua. Saya hanya akan memaparkan komen-komen yang beretika sahaja.


Wednesday, May 27, 2009

Polis surai penyokong sertai mogok lapar

IPOH 26 Mei – Keadaan di sekitar Wisma DAP Perak di sini terkawal apabila polis berjaya menyuraikan kira-kira 70 penyokong pembangkang yang berkumpul mulai 8 pagi ini.
Mereka berkumpul bagi menyaksikan perasmian program mogok lapar dan puasa sunat selama 72 oleh Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin pada pukul 10.15 pagi. - Utusan


Pendapat PJ


Kalau nak puasa sunat ker nak puasa ganti tak payahlah nak bagi tahu satu dunia kan .. Kalau yang mana-mana terasa diri tu bagus sangat why not cuba tak makan minum seminggu. Mana tahu boleh catat nama dalam GWBC (Nak kena check ni dalam GWBC ada tak untuk record berlapar ini).

Jadi mana-mana yang berasakan mogok lapar itu sebagai satu cara desakan yang paling efektif, apa kata wang untuk budget makan sepanjang mogok sengaja lapar ini di salurkan kepada mereka-mereka yang menghadapi kebuluran semulajadi dan bukannya di buat-buat. At least adalah sedikit kesedaran dan keinsafan di hati peserta sengaja mahu kebulur ini.

No comments: