PJ : Saya ucapkan ribuan terima kasih jika anda membaca pendapat peribadi yang ingin saya kongsikan bersama-sama dengan anda-anda semua. Saya hanya akan memaparkan komen-komen yang beretika sahaja.


Tuesday, August 26, 2008

Kemenangan Anwar di Permatang Pauh , Kemenangan Kepada HINDRAF & DAP ...

Anwar menang di Permatang Pauh bukanlah perkara yang luar biasa bagi saya kerana Permatang Pauh adalah kubun terkuatnya. Apa yang luar biasa bagi saya mengapa orang Melayu masih mahu memberi undi kepada manusia yang merasakan megah yang diberi gelaran Pengkianat Bangsa (PB) ini.

Adakah pengundi di Permatang Pauh ini yang majoritinya orang Melayu masih sayangkan beliau ? Masih percayakan yang PB ini akan membela kaum Melayu sedangkan beliaulah yang akan menghapuskan DEB dan hak keistimewaan Melayu jikalau mimpinya menjadi kenyataan. Adakah pengundi Permatang Pauh yang memangkah PB ini tidak ada seorang pun anak mereka yang belajar di UITM ataupun menikmati nikmat DEB dan keistimewaan orang Melayu ?.

Walaupun hati ini teramat sedih dengan keputusan Pilhanraya Kecil P44 Permatang Pauh, saya berjanji akan meneruskan blog ini sebagai saluran untuk menyedarkan orang Melayu agar bersatu padu menentang pengkianat bangsa ini. Saya juga akan berusaha untuk menyedarkan kepada kawan-kawan yang selama ini menganggap mengundi itu perkara yang membuang masa.

JOM KITA MENDAFTAR DI SPR BAGI MEPERTAHANKAN HAK DAN AGAMA KITA . PASTIKAN ANDA MENGUNDI PADA PRU13 BAGI MEMERTABATKAN KEMBALI BANGSA DAN AGAMA KITA KERANA SEKARANG INI RAMAI SUDAH ORANG KITA HANYUT DENGAN AGENDA REFORMASI YANG TERNYATA MERUGIKAN KITA .. AYUH KITA MULAKAN DARI SEKARANG ...

No comments: