PJ : Saya ucapkan ribuan terima kasih jika anda membaca pendapat peribadi yang ingin saya kongsikan bersama-sama dengan anda-anda semua. Saya hanya akan memaparkan komen-komen yang beretika sahaja.


Tuesday, August 19, 2008

Masih Relevankah PR Di Hati Anda ???

Adakah anda percaya Anwar adalah penyelamat anda ? Adakah anda percaya Anwar adalah orang yang yang di perlukan bagi meletakkan Malaysia bebas daripada rasuah ? Adakah anda percaya Anwar akan memertabatkan semua kaum sebagai bangsa Malaysia tanpa mengambil kira asal usul keturunan anda ? Adakah anda percaya Anwar bersama pakatan rahsianya memerintah Malaysia dengan seadilnya ? Apakah harga yang perlu kita bayar khususnya orang Melayu ?

Saya berpendapat Anwar menggunakan semua kelemahan-kelemahan kerajaan BN sebagai senjata menjatuhkan BN dalam meraih sokongan daripada kaum bukan Melayu. Menghapuskan DEB dan Hak Keistimewaan Orang Melayu adalah alat pemikat yang di gunakan oleh beliau. Sudah tentunya penghapusan ini amat di nantikan oleh mereka yang selama ini di perjuangkan oleh DAP. Oleh kerana kesudian pemimpin Melayu yang sudah tentunya PAS dan PKR adalah satu rahmat dan markah bonus kepada mereka. Jika saya bukan Melayu sudah tentunya saya akan memberi sokongan yang padu kepada PR. Agak malang kepada kita yang berbangsa Melayu kerana ada dikalangan umat Melayu kita yang sanggup menjadi pengkianat bangsa demi kepentingan politik demi cita-cita menjatuhkan BN dan balas dendam. Adakah kita sanggup mengorbankan hak kita yang selama yang kita kecapi demi politik balas dendam PR terhadap BN.

Amat mendukacitakan apabila sebuah parti yang di tubuhkan dengan matlamat menjadikan Malaysia sebuah negara yang lebih Islam telah tenggelam dengan agenda sekutunya dari pakatannya. Sanggup mengunakan Al-Quran dan hadis untuk memperlekehkan dan menjatuhkan lawannya, memutarbelitkan Al-Quran dan hadis untuk membela rakanya di dalam pakatan rahsia.

Masih relevankah PKR dan PAS untuk anda menyokong mereka. Janganlah kita mengatakan jika Pakatan Rahsia berjaya memerintah Malaysia adakah DAP dan PKR sanggup memberi green light kepada PAS untuk melaksanakan pemerintahan “ Pure Islamic “ di Malaysia ? Sanggupkah Karpal Singh dan Lim Kit Siang menderhaka kepada penyokongnya yang sebelum ini menyatakan “ No Islamic Country For Malaysia “. PAS sudah sesat dalam perjuanganya dan mengula-gulakan Islam sebagai alat akan tetapi tidak mungkin dapat dilaksanaka jika PR dapat menakluki Putrajaya pada 16 September 2008.

Saya tidak mengatakan BN itu baik akan tetapi jika ia masih mahu mempertahankan hak-hak keistimewaan orang Melayu dan Islam itu terpelihara. Mengapa tidak untuk kita memberikan sokongan kepada BN.

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

semakin menurun dan kurang releven lagi..

Asyik2 bergaduh je.. mcm mana nak releven :)

Tambah lagi, tak tahu nak pilih Hadi atau Anwar untuk jadi PM ;)


JEMPUT MASUK KE THREAD FORUM SAYA ;)

LAYARI http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com