PJ : Saya ucapkan ribuan terima kasih jika anda membaca pendapat peribadi yang ingin saya kongsikan bersama-sama dengan anda-anda semua. Saya hanya akan memaparkan komen-komen yang beretika sahaja.


Friday, July 4, 2008

Jangan Hadir Di Perhimpunan di Stadium MPPJ Kelana Jaya Ahad Ini

Saya merayu agar orang melayu jangan hadir di perhimpunan bagi memprotes kenaikan harga minyak di Stadium MPPJ Kelana Jaya. Mereka menggunakan isu ini bagi menaikkan kemarahan orang melayu tetapi sebaliknya mahu menunjukkan kepada pihak luar yang rakyat menolak kerajaan yang sedia ada dan pihak asing akan beranggapan yang Malaysia dalam keadaan huru-hara. Ingat, bahawa anasir-anasir luar sentiasa menantikan perpecahan agar mereka dapat mencampuri politik dalaman negara kita.
Eknomoi dunia mengalami kemelesetan yang semakin meruncing dan jika kestabilan politik dalam keadaan tidak baik maka Malaysia akan mengalami impak ekonomi yang amat teruk sekali.

Saya berpendapat kita haruslah bersabar untuk mencari penyelesaian terbaik bagi menangani isu ini. Kita sebagai rakyat biasa janganlah terbawa-bawa dengan emosi kerana ingat periuk nasi kita terletak kepada kestabilan politik dan ekomomi yang kukuh.

No comments: